donderdag 31 december 2015

Dit was 2015






Dat was alweer een jaar!!!
Het gaat zo snel.
Alweer een vol jaar in Frankrijk,
in Parc Animalier de Sainte Croix.





Ik heb dit jaar zoveel nieuwe dingen geleerd over andere diersoorten.
Na jaren met apen te hebben gewerkt,
waren wolven, bizons, pelikanen en rode panda's 
een heel nieuwe wereld voor me.
Nu kan ik bijvoorbeeld ook koeien melken,
hoeven kappen en wolven vangen.





Veel familie en vrienden zijn komen kijken
naar het dierenpark waar we nu weer werken.





En dit jaar had ik leuke dierenlogeetjes thuis, 
Comete het damhertje en de 3 varkentjes.





Het huis in Nederland is verkocht in 2015.





En nu wonen we in een prachtig huis
in een groene buurt.





Jan en ik zijn naar Brazilië geweest.
Leeuwaapjes en muriquis gezien 
en heel veel indrukwekkend regenwoud.





Ik heb me goed vermaakt dit jaar in dit stukje van Frankrijk.
Veel stadjes ontdekt, druk geweest in de moestuin,
mooie natuurgebieden in de buurt ontdekt,
lekkere recepten gemaakt en creatief bezig geweest.

Ik heb jullie van dit alles deelgenoot gemaakt
en daar ga ik nog maar een jaartje mee door.



Voor iedereen een heeel mooi,
gezond en gezellig 2016!!!

En op een nieuw fijn blog-jaar!!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten