zaterdag 19 december 2015

Touwladder






Ik doe aan bezigheidstherapie,
voor mijn dieren en voor mijzelf.






Dit keer heb ik van water- en melkflessen een touwladder 
voor de katta's (of ringstaartmaki's) gemaakt.
Ik heb gaten in de flessen gesneden en touw er doorheen geregen.
En toen onder grote belangstelling van de katta's 
de touwladder in het verblijf opgehangen;
de inspectie kon beginnen.






De halfapen zagen de stukjes appel zitten
in de doorzichtige flessen,
maar hoe kreeg je die eruit....






Na even puzzelen hadden ze de oplossing gevonden.
De witte melkflessen werden de hele dag extra gecontroleerd.
Stel dat er toch nog wat lekkers in was blijven zitten!!!

Leuke activiteit voor de katta's dus.
Deze groep is jong en tamelijk overactief.
Vorige week had ik speelgoed van kartonnen dozen gegeven.
Maar ze begonnen de dozen op te eten.
Deze touwladder is een groter én gezonder succes.



Fijn weekend allemaal









Geen opmerkingen:

Een reactie posten