dinsdag 8 december 2015

De afgelopen dagen






Dit maakte ik mee of deed ik de afgelopen dagen:






Sinterklaas gevierd met de dierverzorgers.
Ik maakte een kwarktaart met Sintschuimpjes.
En voor allemaal had ik een chocolade letter meegenomen.






Dolly, onze koe, is deze week met pensioen gegaan.
Ze woont nu op een boerderij bij aardige mensen.






Deze week kwam ik één van de rode panda's 
buiten haar verblijf tegen.....
Geen idee hoe ze eruit gekomen is,
maar ze liep keurig met mij terug haar nachthokje in.
Totaal niet onder de indruk van haar uitstapje,
ging ze lekker zitten eten.






Deze dagen zijn we in het park begonnen
met de vogels vangen.
Het wordt steeds kouder,
dus alles moet naar de winterverblijven.
Het lijkt nog maar even geleden dat we dat vorig jaar
voor de eerste keer in Sainte Croix deden.






Maakte ik een lichtsnoer met origamibolletjes.






En heb ik thuis de Peruaanse kerststalletjes neergezet.


Fijne dagen allemaal!!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten