vrijdag 4 december 2015

Mobieltje








Deze foto is gemaakt met mijn 
nieuwe tweedehands mobieltje.
Na een week schoonfamilie was het me duidelijk
dat ik toch echt mee moet met de moderne tijd
en oa aan de WhatsApp moet.
Dus ik kreeg een oud mobieltje mee 
en nu ben ik als prehistorisch wezen
mijn mobiel aan het uitvinden.

Ik heb per ongeluk al verschillende mensen gebeld.
(ik drukte op verkeerde toetsen)
Ik heb alle foto's van 2014 op mijn blog gewist.
(ik vond dat er zoveel foto's op mijn mobiel stonden.
Maar die bleken dus in verbinding te staan met 
de foto's op mijn blog......)
Ik heb HELEMAAL zelf WhatsApp geïnstalleerd
en kan nu meedoen met de zin en onzin 
van mijn schoonfamilie.

En ik heb foto's met mijn nieuwe mobiel gemaakt.
Eén keer is het me gelukt om die op de blog te krijgen:
Dus hierbij het uitzicht achter ons huis!!!

Ik ga verder oefenen.......



Gezellig Sinterklaasweekend allemaal!!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten