woensdag 23 december 2015

Kerstfeest






Met het personeel van Sainte Croix 
hebben we kerst gevierd.






De kerstman deelde cadeautjes uit aan de kinderen.
(sorry voor de wazige foto, maar dat was de enige 
waarop je ziet dat het een kerstman is)

Er was een goochelaar die zo slecht was,
dat de volwassen steeds de slappe lach hadden
en de kinderen hem in volle verbazing aanstaarden.

Traditie is de film die wordt vertoond
van alles wat er het afgelopen jaar gebeurd is.
Heel grappig en ik stond er mooi op....

En de nieuwe werknemers moesten een mop vertellen.
Vorige jaar vertelde ik de mop van het konijn
en de worteltjestaart.... alweer een jaar geleden!!!






Iedereen had wat te eten meegenomen,
hartige cakes, zoete cakes, taart, broodjes. 
Ik had een schaal met blokjes kaas met augurk en een vlaggetje,
lekker Nederlands.

Allemaal moesten we ook een 2 euro cadeautje meenemen.
Die lagen op een stapel en de kinderen hebben ze aan het eind 
van de avond onder de volwassen verdeeld.
Ik kreeg een haarband met rendierhoofdjes erop.
(De volgende dag heb ik deze haarband
bij de kleine varkentjes op de kop gezet.)



Dus ondanks dat het geen kerst in Nederland wordt dit jaar,
is het een leuke kerst in Frankrijk!!!






Vrolijk kerstfeest voor iedereen!!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten