donderdag 5 juni 2014

Foto's kijken

Wat ik de laatste jaren meenam op reis, is een fotoboekje.
Een ansichtkaartformaat boekje met foto's van Nederland wat ik had laten afdrukken.
Ik was op het idee gekomen, omdat vaak mensen in Peru vroegen hoe het met onze familie gaat,
wat nu speciaal Nederlands is en of er ook apen voorkomen.

Toen heb ik een fotoboekje gemaakt met foto's van de familie's, beschuit met muisjes, oliebollen, oranje verklede mensen, bomen in blad en bomen zonder blad (heel raar, in Peru staan de bomen altijd in blad),
ons huis en de WILDE dieren die hier in de bossen lopen.






Dus binnenkort zit ik weer met een stel grote en kleine mensen om me heen
te vertellen.Ik vertel hoe het bij ons in Nederland is en zij hoe het in Peru gaat.

Ik ga het boekje nu in mijn rugzak stoppen!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten