zaterdag 15 november 2014

Ons toekomstige huis?!



Dit is het huis waar Jan en ik waarschijnlijk eind januari/februari gaan wonen.
Wat een huis hè!!! Het staat in een wijkje met allemaal van zulke grote huizen. Het zijn meestal tweede huizen van Fransen of van Duitsers die hier in de weekenden en zomer wonen.

Het lage achterste gedeelte is een bestaand huis en het hoge voorste gedeelte is er nu aangebouwd.
De man die hier aan het werk is, werkt ook in het park. 
Binnenkort spreken we met hem af om wat dingen te overleggen. 
Ik wil graag alle muren wit en ik ben benieuwd wat voor een vloer en keuken hij in gedachte heeft.
Een beetje inspraak zou ik wel fijn vinden, 
de smaak van veel Fransen kennende. 




In het hoge gedeelte komen beneden een slaapkamer en een studeerkamer en boven nog  2 slaapkamers.
In het lage gedeelte zit de woonkamer met open keuken, badkamer en toilet.




Rondom is er grond genoeg voor een terras, een moestuin, bloemen, 
geiten en kippen




Er is nog wel wat werk te doen..... (gelukkig niet door ons)
maar zo heb ik tijd genoeg om plannen te maken voor de inrichting!!!



3 opmerkingen:

  1. Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen en -gekeken. Jullie zitten daar mooi! Sinterklaas ook al aangekomen? ;-)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinter is hier nog niet, 6 december komt hij hier langs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een riant onderkomen wordt dat!

    BeantwoordenVerwijderen