donderdag 6 november 2014

La maison



In dit huis wonen we de komende maanden.




Het raam boven is van de woonkamer/keuken. 
Beneden is de opslag en daar staan de schapen, 
(die kan ik tellen als ik niet kan slapen.)
Het huis is vorig jaar gerenoveerd, dus alles is nieuw en netjes. 
(warm vooral, dat mis ik anders vaak in Franse huizen.)



Het uitzicht vanuit de woonkamer, 
je ziet hier de andere huizen op dit terrein.
Voor het zwembad is het te koud en het regent nu zoveel, dat ik sowiezo steeds kleddernat ben.




Ik had maar weinig spullen meegenomen uit Nederland, 
maar ik vind het gezellig zo; ik kan koken, we hebben onze boeken en er is tv.
Het enige nadeel hier is nog dat Jan en ik niet tegelijk op internet kunnen, 
dus dat gaat nu netjes omstebeurt. 




En het uitzicht vanuit het slaapkamerraam is heel mooi.
Deze week gaan we bij ons toekomstige huis kijken, maar hier zit ik voorlopig prima!!!


A bientôt



Geen opmerkingen:

Een reactie posten