maandag 27 oktober 2014

Ons huis



Beetje bij beetje heb ik de volgende dagen nieuws.
Jan en ik gaan verhuizen naar Frankrijk en het huis staat te koop!!! 
(Het is dus heel serieus)
We gaan naar Noord-Frankrijk om in een dierentuin te werken. 
In welke dierentuin vertel ik later. In het park wordt deze week eerst het personeel mentaal op onze komst voorbereid.
Even wachten dus voor ik het overal op internet (in het Frans) zet......




In dit huis hebben Jan en ik 11 jaar gewoond.
Eigenlijk veel minder, want we waren van die 11 jaar ook veel jaren 
in Frankrijk, Peru en Duitsland.




Veel aan het huis hebben we nooit gedaan. Een beetje verf op de muren 
toen we er in kwamen en dat was het wel.
Ik heb wel geprobeerd om het leuk te maken met spullen van de Franse rommelmarktjes, kringlopen en zelfgemaakte spullen. 




De vitrinekast is favoriet, vooral omdat daar de meeste dingen in staan 
die elke keer weer een ander plekje in huis krijgen. 
Bij elke verhuizing denk ik dat het glas van de kast gaat breken. 
Als dat ooit gaat gebeuren komt er kippengaas in. 





De tuin is altijd geordend woest geweest.
 Zo was er weinig onderhoud in de periode dat we weer eens weg waren.





En dan de wc. (die nu kaal is, om kijkers niet af te schrikken.) 
Hier hing het vol met knuffel wolapen, apenfoto's van veel apen waar ik mee 
gewerkt heb en informatiebordjes uit de dierentuinen.
Een dierentuinvriend bleef er een keer een half uur 
en vertelde later dat het de mooiste wc was die hij ooit gezien had!!!


En nu staat dit huis te koop, toch best raar....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten