vrijdag 3 oktober 2014

Enveloppen



Van de week was op het Journaal dat het niet zo goed gaat met de Kringloopwinkels.
Nou, dat ligt niet aan mij, het is mijn favoriete winkel!!! (vooral die in Twello)
Eén van de dingen waar ik altijd naar kijk, zijn prentenboeken 
die ik kan verknippen om er weer iets anders van te maken.




Een prentenboek met platen en gedichtjes van een Russische dichter is mijn laatste vondst.
De mooiste bladzijden het ik eruit gehaald om er enveloppen van te maken.
(Die heb ik over een tijdje hard nodig, maar daar later meer over...)




De envelop maak ik met behulp van een mal. 
Ik let er daarbij op dat de plaat mooi te zien is.




De randjes naar binnen vouwen en vast lijmen of vastplakken met mooi tape.




Een etiket erop. (Of niet, als je het als bijv als cadeauverpakking weg wil geven.)




En dan heb je zo een stapeltje unieke enveloppen.
Wie weet valt deze een keer bij jou op de deurmat!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten