zondag 12 oktober 2014

Deventer



De leukste stad van Nederland is voor mij Deventer.
Het is een mooie oude stad met prachtige huizen en straten, met de origineelste winkeltjes en een leuke sfeer.

Tijdens een shoprondje ga ik altijd hier heen:




De Vrije Vogel
Super lief winkeltje met oude en nieuwe spulletjes voor in huis,
natuurlijk veel vogeltjes. Hier doe ik vaak ideeën op om zelf iets te maken 
in plaats van het daar in het winkeltje te kopen. (sorry)





Dille en Kamille
Voor keukenspullen, linnengoed en de ideale cadeauwinkel.
Deze keer heb ik kussenhoesjes gekocht en stoffen servetten om 
kussens van te maken.





De Hoge Ramen
Hier word ik heel hebberig. Vooral veel kaarten, schriftjes, retrospullen, 
tafelzeil en maffe spulletjes voor in huis.
En kijk hoe leuk die straat is!!!





Holy Cow
Te leuk en nu hebben ze de winkel nòg groter gemaakt!!!






Hier in dit torentje wilde ik met mijn vriendinnetje op kamers 
gaan om te studeren.....
Het werd een flat in een wijk buiten het centrum.
(Werd zonder torentje toch heel leuk)





Boekwinkeltjes
In Deventer zitten heel veel tweedehands boekwinkeltjes en antiquariaten.
In sommige kan je nauwelijks lopen, zo vol stapels boeken staan ze.
En in Deventer is elk jaar de Boekenmarkt.  
Twee keer precies hét boek gevonden dat ik zocht!!!





Wat precies de naam is van deze winkel weet ik niet. Maar ze hebben bakken vol kaarten op onderwerp. Elk thema en onderwerp zit ertussen. 
En ze hebben veel mooie papiertjes en opschrijfboekjes.


Leve Deventer met al zijn unieke winkeltjes en niet alleen maar de winkelketens, die je overal ziet.

Dus als je een dagje uit wilt.........





Geen opmerkingen:

Een reactie posten