zaterdag 25 oktober 2014

Een oude Bosatlas



Plattegronden, landkaarten zijn handig op reis, 
maar ook heel leuk om wat moois van te maken.
In de Kringloop zoek ik altijd of ik een oude Bosatlas zie voor een leuk prijsje.
Ook wegenkaarten en de gratis ANWB-kaarten zijn goed te gebruiken.




Dit ideetje heb ik uit een 101 Woonideeën.
Je knipt stroken uit een kaart. Ik heb die bladzijden uit de Bosatlas
gebruikt van landen waar ik ben geweest of wat ik een bijzonder land vind.
Die stroken plak je naast elkaar op een lampenkapje. (ook weer Kringloop)
De bovenste randje vouw je naar binnen en klaar is de unieke lamp!!!













Vlaggenlijnen zijn makkelijk om te maken en het staat meteen vrolijk.
Dit zijn Franse vlaggetjes.





En natuurlijk enveloppen. Ik heb er al stapels van gemaakt.
In een aantal blogs terug leg ik uit hoe je deze maakt.




Ik ben een waardeloze kaartlezer op reis, 
op deze manier begrijpen de landkaart en ik elkaar veel beter!!!



1 opmerking: