donderdag 28 maart 2019

Wandeling Sarrebourg




Omdat ik meestal te vroeg ben
voor mijn fysio-afspraken,
maak ik vaak een wandeling
in Sarrebourg.
Gewoon een kant op lopen
en om je heen kijken!!!




Zo blijkt Sarrebourg 
een oude stadswal te hebben.
Vanuit de auto zag ik die muur wel,
maar er langs lopen
en het goed bekijken,
is toch anders.



Op een aantal oude gebouwen
staan torentjes.
Die fascineren me al sinds ik
ging studeren.
Zo'n torentje in Deventer leek mijn vriendin 
en mij onze ideale studentenwoning.
In Sarrebourg is het een mooie 
oude school met een torentje.



Ook staan er best aparte huizen
in dit stadje.
Dit huis was me nog nooit opgevallen.
Ik zou het ook wel eens
van binnen willen zien....



Naast de fysio praktijk is een park.
Eindelijk ben ik daar een keer
doorheen gewandeld.
Heerlijk rustig en met hele mooie bomen.

Fijn die wandelingen!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten