dinsdag 12 maart 2019

Dagje weg




Het gebeurt niet vaak,
maar af en toe ga ik 
een dagje naar de grote stad.
Nancy werd het dit keer.




Heerlijk in alle straatjes 
van het "Centre ville" gelopen.
Eens niet de grote bekende straten,
maar de kleine tussenstraatjes
om te kijken wat daar allemaal
te zien is.




Mooie gevels, ornamenten,
hekjes en Franse balkonnetjes,
ik kijk er graag naar.





Schappen vol schriftjes
en mooi papier in een boekwinkel.
Daar kan ik niet
aan voorbij lopen....





Buiten de binnenstad is 
een rondje in een onbekende
supermarkt altijd leuk.





En tot slot naar het tuincentrum
waar ik altijd voorbij reed.
Nu ben ik er gestopt
en het blijkt een hele goede plek
voor mijn tuinplanten en struiken.

Dat was een leuk dagje uit
naar Nancy!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten