zondag 17 maart 2019

Lampje




Lampen zijn zo lastig te vinden.
Ikzelf ben, denk ik,
ook lastig op dat punt,
want ik vind niet snel
een lamp mooi.
De mooiste lamp
kom ik meestal in de kringloop tegen.
En dan gaat het mij 
meestal om de lampenvoet.
Het kapje maak,
of versier ik dan .




Deze lampenvoet vond ik
in de kringloopwinkel.
Op het kapje plakte ik een lapje stof.
Met een lintje
langs de boven-en onderkant.
Die lintjes komen ook 
weer uit de Franse kringloop.
Hier kan je nog mooie oude 
retro sierlintjes vinden.





Op dit lampenkapje zit 
nu ook een mooi randje.
Maakt het net anders....





Op mijn kamertje heb ik
de verkleurde lamp beplakt.
Met een oud groen bloemen
tafellaken uit de kringloop.

Ik ga de lampen aan doen,
het wordt hier alweer donker!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten