donderdag 7 maart 2019

Klusjes




Er zijn altijd allerlei
klusjes (klussen) te doen
in de oude pastorie.





Dit is de tijd om de 
appel- en perenbomen te snoeien.
De top is uit de perenboom
voor ons huis gehaald.
Kijken of hij straks in blad
niet onze tv-ontvangst wegneemt.





Na mijn kamertje te hebben beplakt
met vogelplaten,
ben ik nu in een slaapkamer boven
aan het plakken geweest.
Dit keer met bladzijden
uit atlassen van de kringloop.





Een groter project in deze tijd,
is het restaureren van de veranda.
Ik was door de vloer gezakt,
tijd dus voor een stevig vloertje....
De nieuwe balken staan al klaar
om bevestigt te worden.
En ik heb al de blauwe verf gevonden,
waarmee de veranda een nieuwe laag krijgt.





En met het prachtige weer
van de laatste tijd, 
vloog iedereen de moestuin in.
Wij ook!!!
De moestuin is een stuk groter geworden,
hij is geploegd, bemest en aangeharkt.
Ik kan beginnen met zaaien en poten.
Ik heb zin in die klus!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten