zaterdag 30 juni 2018

Mijn week (13)





Dit was mijn week;




We hadden de familie op bezoek.
Heel gezellig en veel gedaan.
Een dagje naar Nancy
en naar Saint Nicolas de Port.
Daar staat deze hele grote kathedraal.





De Vogezen in geweest.
Naar het Lac de Maix,
een meer in de Donon.
Een prachtige plek
in de bergen.





 Natuurlijk naar de kringloop geweest
in Sarrebourg en Dieuze.
Ook van alles gevonden.
Ik deze oude spelletjes.
Alles is net even anders 
dan in Nederland,
dus zo leuk om rond te kijken
als je van kringlopen houdt,
zoals mijn familie.





Deze week is er ook nog hard gewerkt in huis.
Er is een nieuwe wc pot geplaatst,
de deuren kunnen weer dicht,
of klemmen niet meer.
De stopcontacten zitten allemaal vast,
alles is fris gepoetst,
alleen de tv aansluiten lukte niet.





En we hebben heel wat potjes
het padvinderspel gespeeld.
Nu is de familie weer naar huis, 
ik weer aan het werk.



Allemaal een fijne nieuwe week!!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten