zondag 17 juni 2018

Mijn week (12)





Dit was mijn week:




Deze week natuurlijk veel
in de tuin geweest.
Het gras is gemaaid.
Een tuinman heeft de heggen gesnoeid.
En ik heb veel onkruid geplukt
en de moestuin aangevuld
met allerlei kleine groenteplantjes.





Van de buurvrouw had ik kersen gekregen.
Hele licht rode kersen,
die de vogels niet eten,
maar waar je heerlijke jam van kan maken.
De eerste jampotjes zijn dus gevuld.





Veel onweer en regen de laatste tijd.
Niet altijd fijn,
maar soms wel erg mooi
met die vergezichten hier.
De zendmast vlakbij ons dorp
lijkt licht te geven.





Op droge dagen ben ik
de kozijnen gaan verven
aan de voorkant van het huis.
Nu is de beneden voorkant bijna klaar.
Eerste buiten verfproject geslaagd!!!





En komende dinsdag geven Jan en ik een
"House Warming" feestje voor
onze dierverzorgercollega's.
Ik ben deze week bezig geweest
met bedenken, plannen
en de eerste inkopen doen.
Dat wordt gezellig!!!



Allemaal een fijne nieuwe week!!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten