dinsdag 12 juni 2018

Inrichten







Ons huis wordt steeds meer ingericht.
Met zoveel kamers kan ik me uitleven!!!
Bijna alles heb ik gevonden 
in de kringloop, op rommelmarkten
en op de Franse Marktplaats.
In Frankrijk kan je je hart ophalen
met al die mooie oude spullen.

Mooie spullen voor binnen,
zoals deze schaal,
 die ik als bloempot gebruik.





Of mooie spullen voor buiten,
zoals deze blauwe lantaarn.





Deze ijzeren draadmand was ik
al een keer tegengekomen op een markt.
De eigenaar vroeg er toen te veel voor.
Toen ik die mand weer zag,
(hij bleef door mijn hoofd spoken,
ideaal voor mijn walnoten 
en fruit oogst dit najaar)
heb ik meteen de prijs geboden
die ik er voor wilde geven.
En toen had ik hem!!!





In elke kamer hebben we een schouw
in onze oude pastorie.
Daar hoort een mooie kachel in,
al is het maar als decoratie.
Dit 100 jaar oude kacheltje
vond ik op de Franse Marktplaats.





Opgehaald in het stadje in de buurt.
En nu staat hij te pronken
op onze slaapkamer.





Gelukkig gaat er altijd iemand mee
om al die spullen voor me te dragen.....






2 opmerkingen: