zondag 3 juni 2018

Mijn week (11)





Dit was mijn week;




Jan heeft zijn Franse dierentuin certificaat gekregen!!!
Een heel belangrijk papier,
waarmee je heel veel dieren mag houden.
Zonder dit certificaat mag een dierentuin niet open.
Tijd om te trakteren dus....
voor iedereen in Parc Animalier de Sainte-Croix.





Mijn kinderactiviteiten zijn weer begonnen.
Hard gewerkt met dierverzorgertjes in spé.





Ik werk nooit op de kinderboerderij,
maar deze week moest ik daar afsluiten.
Altijd fijn, op de kinderboerderij
lopen er altijd dieren met je mee!!!





Franse geraniumtijd.
Bij de kringloop vond ik 
deze emaille pan.
De verkoopster vond het een vreemd idee....
bloemen in een pan.





En de kuikentjes gaan naar buiten.
Naar binnen moet ik een handje helpen.


Allemaal een fijne nieuwe week!!!






1 opmerking: