zaterdag 28 november 2015

Schriftjes





Ik moet wat te knutselen hebben,
anders voelt het heel kaal en saai.
Maar wat moet je dan elke keer maken....
Vrienden en familie zijn vaak het slachtoffer van mijn knutseldrang.
Nu heb ik een andere doelgroep bedacht:
de vrouwenvereniging waar de moeder van Jan bij is.
Elk jaar hebben zij een verkoop ten bate van de kerk
en verkopen zelfgemaakte spulletjes.

Ooit had ik bij de Hema mooi gekleurde schriftjes gehaald.
En die lagen nog altijd in de kast.
Toen kwam HET IDEE.






Ik heb er gaatjes in geprikt, 
heb een leuk borduurpatroontje uitgezocht
en die op de schriftjes geborduurd.
Staat leuk toch?!!






Later heb ik ze mooi ingepakt in doorzichtig folie
met een strik er omheen.
Een tasje met geborduurde schriftjes 
en ook zelfgemaakte enveloppen zijn deze keer 
dus meegekomen naar Nederland.

Verkopen maar!!!


(Wat zal ik nu weer eens gaan maken....)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten