zondag 15 maart 2015

Vanuit een raam





Ik ben thuis en kijk naar buiten door alle ramen.
Om de deur is het nog een zooitje; kale grond, een nog betonnen terras, 
overal steigers en een halve garage. 
Maar als je iets verder kijkt is het zo mooi......




Vanuit een keukenraam zie je het wandelpad Amsterdam-Nice 
met daarachter de weilanden en een meer.






Vanuit een woonkamerraam zie je de huisjes van de buren 
die er alleen een paar weken in de zomer zijn.





Bij de openslaande deuren van de keuken liggen de steigers, maar hier komt een mooi terras.





Vanuit een ander keukenraam kijk je op de garage
(zou eerst een carport worden), maar wordt nu een echte garage met roldeur en een schuurtje.
Het oranje huisje is van een Duitse buurvrouw die ook maar af en toe hier komt. 
In de zomer is deze buurt druk met alle mensen die in hun tweede huis 
vakantie komen vieren en vooral van de meren komen genieten. 
Nu is het heerlijk rustig.





Jan kijkt achter zijn bureau uit over de oprit 
en naar het huis van de buurman die hier wel permanent woont.
Een buurvrouw van een huis verderop werkt ook in het park, 
van haar stond er laatst een bos bloemen bij de voordeur als welkom!!! 
Dus ook al zal het nog een tijdje duren voordat ik alle buren ken, welkom voel ik me hier al.


Ik zit nu aan de bar in de keuken (nog nooit zoveel aan de bar gehangen...) 
en kijk naar buiten en zie het uitzicht van de eerste foto.

Fijne zondag!!!







1 opmerking:

  1. ik ben blij voor jullie, het ziet er mooi uit (ook buiten veelbelovend)

    BeantwoordenVerwijderen