zondag 1 maart 2015

Ons huis





Welkom in ons nieuwe huis!!!
Na een paar dagen meubels schuiven en dozen uitpakken, 
lijkt het al heel bewoonbaar te worden.




Nu is het zoeken waar alles ligt, in welke la of in welke kast.
Het is zo'n groot huis!!!




Er is nog een groot gebrek aan stoelen, 
maar daar wordt volgend weekend wat aan gedaan.





De keuken is grijs, dus daar ben ik begonnen om alles wat fleuriger te maken.
Het uitzicht is prachtig met bos en in de verte een meer.





De verhuisdozen uitpakken was heel leuk. 
Sommige spullen zaten al maanden in de doos, 
soms was ik vergeten dat ik iets had.





Het beroemde dressoir past precies tegen deze muur.
Achter de deuren links ligt het terras. 





Aan leuke hoekjes geen gebrek in dit huis. (wel aan stoelen)





De wasmachine is zelfs al aangesloten. 
Alleen jammer dat ik mijn notitieboekje in mijn werkbroek had laten zitten...


Er moet nu nog van alles opgehangen worden en ingeruimd.
Er komt nog een grote boekenkast en in Nederland staan nog veel dozen, 
wat meubels, deco-spulletjes en planten.
Maar het begin is er en ik ben er heel blij mee!!!





2 opmerkingen: