zondag 27 juli 2014

Dagboeken



Elke reis schrijf ik een dagboek. Deze keer naar Peru vergat ik het vaak, 
omdat ik druk was met de blog. 
Dan moest ik van 3 dagen in één keer het verhaal opschrijven.
Maar het schrift is toch weer vol gekomen 
(de bovenste van de stapel is van deze reis)
Als ik dan thuis ben lees ik het nog een keer helemaal door 
om nog aanvullingen te geven, 
of om hotels of bepaalde gegevens te noteren.

En dan kijk ik er jaren niet meer naar. Dan liggen ze in mijn mooie oude koffer, 
die ooit in het buitenspeelgoedhok stond van een school waar ik heb gewerkt. 

Maar soms opeens zoek ik toch een paar dagboeken op 
en dan is het zo leuk om alles te lezen!!!
Binnenkort gaat er een vriendin naar Peru, dus met de 5 Peru dagboeken ben ik een lijstje voor haar aan het maken met de dingen die je toch echt gedaan moet hebben als je in Peru bent!!! 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten