zondag 31 mei 2020

Vergezichten




Soms rij ik met Jan
in de auto
mee naar het park.
En dan loop ik terug
naar huis.





Door het dorpje Rhodes
aan het meer 
met het witte kerkje.





Voorbij Rhodes zie je
Parc Animalier de Sainte-Croix
in de verte liggen.
De vergezichten zijn 
hier héél ver,
dus ik heb de foto's
dit keer maar extra
groot gemaakt.





Nog een stuk verder
zie je, als je
achterom kijkt,
 in de verte
het meer en Rhodes liggen.
Nog verder weg
liggen de bergen
van de Vogezen.
De zendmast is
altijd een handige
richtingaanwijzer
in de verre omgeving.





Overal lopen koeien,
die me een beetje
vreemd staan aan te kijken.





Net voor ons dorp, Fribourg.
staat een kruis.
Altijd mooi, vind ik,
met er achter
de wijde wereld.





Nu is het nog een klein stukje
de heuvel af
het dorp in.
De kerk van Fribourg
zie je al liggen.

Dat was een fijne wandeling
van een uur.

(Veel makkelijker hè,
dan lopen,
zo digitaal!!!)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten