zondag 3 mei 2020

Mijn week (26)




Dit was mijn week;




Deze week heb ik bloemen
en groente plantjes 
voor de tuin gehaald.
Er was een tuincentrum open.
Het voelde echt als een uitje,
om na weken even rustig
planten uit te zoeken.





Het regende een paar dagen,
dus de tuin staat er goed bij.





Elke avond ga ik 
naar de kinderboerderij
om de geitjes Ieni en Mini
een flesje en een knuffel te geven.
Het gaat goed met ze!!!





De 1 mei rommelmarkt
ging natuurlijk niet door.
Vorig jaar kocht ik dit kapstokje.
Dat hebben we een jaar later
op 1 mei maar eens opgehangen.





De auerhoenders hebben de 
eerste eieren gelegd!!!
Dus heeft Jan de broedkamer
klaar gemaakt voor
de auerhoenfok van dit jaar.





Deze week lag helaas
mijn kippenhaan dood 
in zijn nachthok
(Le Coq est mort...)
Maar gelukkig zit er
een kip te broeden.
Wie weet zit daar 
de nieuwe toekomstige haan bij.



Allemaal een fijne nieuwe week!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten