zaterdag 23 mei 2020

Mijn week (27)




Dit was mijn week;




Deze week was het opeens
een paar dagen ruim 25 graden.
Best lekker om dan
buiten te zijn,
maar even binnen
in een fris huis uitpuffen
is ook lekker.
Helemaal als je toch
zo'n uitzicht hebt.





Want aan de tafel
op mijn kamer,
zit ik graag.
Deze week vaak
om mondkapjes te maken.
De Franse kringloop
is deze week weer open gegaan
en daar moet je 
een mondkapje dragen.
Een goede stok achter de deur,
om ze te gaan maken.

(Helaas niets gevonden
bij de kringloop,
maar het was fijn om 
er weer rond te kijken.)





De kuikens kunnen elk moment
uit het ei komen....
De dames zitten nu met z'n drieën
op de eieren.
Kip 4 past niet meer
in het mandje.





En deze week heeft Jan
het water geven in de moestuin
veel makkelijker voor me gemaakt!!!
Geen zere armen door zware gieters
en de groentes schieten
de grond uit.


Allemaal een fijne nieuwe week!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten