woensdag 12 september 2018

Rondje park







Tijdens werkdagen zie ik alleen
een stukje van mijn eigen afdeling.
Maar vooral als we familie of vrienden
op bezoek hebben,
kom ik ook in de rest van het park.





Een rondje met het nieuwe treintje
is altijd leuk, 
vooral als je de wisenten ziet
die van mijn afdeling
naar dit gedeelte van het park
zijn verhuisd.





Ook reageren de meeste dieren verschillend
op werkdagen of op vrije dagen.
De ene soort ziet je niet staan,
omdat je geen voerbak
in je hand houdt.
De andere soort komt je uitbundig begroeten.

De wolven maken geen verschil,
die willen sowieso pas eten
als ik me niet meer laat zien.
Maar op vrije dagen heb ik tijd
om me te verstoppen
om toch de wolven van dichtbij
te kunnen zien eten.





Van de spelende veelvraten
kon ik geen mooie foto maken.
Ik heb ze nog nooit zo zien spelen.
Dan maar een foto van de schildpadden
als slot.
Die zitten tenminste stil!!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten