zondag 30 september 2018

Mijn week (15)





Dit was mijn week;




Het is opeens koud geworden.
Binnen de kachel aan en buiten
wordt alles herfstachtig.
De hele tuin staat vol
herfstasters.
En ik ruim beetje voor beetje
de zomerbloeiers op.





De pruimentijd is voorbij
en de appeltijd is begonnen.
Deze week kilo's appels geschild
voor appelmoes en appeltaart.





Deze week ook voor het eerst
druiven uit eigen tuin gegeten.




Bij kouder weer horen sjaals.
Ik heb weer een nieuwe gehaakt
voor mijn collectie.





En na 8 maanden geen tv,
hebben we deze week opeens tv!!!
De schotelmeneer zou net komen.
Toen we alles voor hem klaar
zetten, hadden we opeens beeld.
Het probleem was waarschijnlijk
niet de schotel,
maar een perenboom vol blad.....



Allemaal een fijne nieuwe week!!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten