donderdag 14 april 2016

Het park







Het is even geleden dat ik over het park schreef.
Nu was ik ook een tijdje niet aan het werk,
maar ik ben al bijna een maand weer
volop dierverzorger.
Sinds pasen is het park open voor bezoekers
en dat is duidelijk te merken;
het is druk!!!





En het is voorjaar,
dus heel veel jonge dieren, 
vooral op de kinderboerderij.





Deze winter zijn er 5 nieuwe wasberen in onze groep gekomen.
De 3 oudere dieren moesten even wennen
aan deze nieuwe druktemakers.
Maar nu is het een dolle boel op het wasbereneiland.
Met voeren heb ik 8 dieren voor mijn voeten lopen,
heel handig....





De wolvenvrouwtjes beginnen buikjes te krijgen.
Eind april verwacht ik de eerste baby's.





De rode panda's hebben nog altijd gezonde trek.
Bij mensen in ons buurtje mag ik 
bamboe komen snoeien.
Panda's blij en ik heb lekker eten voor ze.

De dieren zijn dus gezond en vrolijk.
We hebben nieuwe dierverzorgers 
en het is heel gezellig samen.
De bezoekers zijn tevreden.
De kou is weg en de zon schijnt.
Kortom: het is fijn in Parc Animalier de Sainte-Croix!!!










1 opmerking: