zaterdag 26 september 2015

De bloemetjes buiten









Het wordt herfst in de tuin.
De laatste courgettes en tomaatjes zijn geoogst.
De bietjes die nog in de grond zaten, 
zijn voor de halfapen.
En met de bonenplanten hoopte ik de bizon's te trakteren,
maar die vonden er niks aan.

Dit eerste jaar in ons nieuwe Franse huis was
super als je naar mijn moestuinresultaten kijkt.
Bloemetjes moeten er komend jaar veel meer bijkomen.
Dit jaar bleek de Franse Geranium toch hier 
de makkelijkste bloem te zijn.
(Ik zit er nog niet achter,
wel er naast in mijn luie tuinstoel)
Alle hitte heeft die overleefd.






Zinnia's, Afrikaantjes en nu de Asters 
wil ik weer gaan zaaien.










Dalia's, viooltjes en stokrozen
worden de nieuwe soorten die ik in mijn tuin wil.
Nu alleen nog stukjes grond rond het huis......
maar de eigenaar doet hier helaas
alles met de Franse slag!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten