zaterdag 14 februari 2015

Plannen maken





Het schiet op: Ons nieuwe huis is bijna bewoonbaar!!!
De buitenkant moet nog worden afgemaakt, maar binnen is het zo wat klaar.
Ik ben druk bezig om plannen voor de inrichting te maken.





Aan welke kant van de woonkamer komt het zitgedeelte?
Hoe zet ik de eettafel neer?
Welke eettafelstoelen zal ik nu gaan kopen?
Hoe ga ik de keukenkasten indelen?
Past de vitrinekast wel tegen dàt muurtje en wat ga ik er in zetten?
Waar komen alle mooie spulletjes te staan?
Hoe moeten de lampen opgehangen worden?
Op welk muurtje komt de fotowand?
En ga zo maar door.....






Voor de gelegenheid maar een paar Franse woonbladen gekocht om inspiratie op te doen.
En zodra ik even internet heb, zit ik op Pinterest foto's van ingerichte woonkamers, keukens en slaapkamers te bekijken.

Eigenlijk weet ik al hoe ik het meeste wil hebben, 
maar is het vooral dat ik niet kan wachten totdat we er wonen.
Op 1 maart zal het zo ver zijn!!!





1 opmerking: