maandag 12 januari 2015

Hieper de piep



Ik ben jarig!!! Weer op een andere plek in de wereld.
In Nederland, op verschillende plekken in Frankrijk, Duitsland en Peru 
heb ik mijn verjaardag al gevierd.
Dit jaar dus in Rhodes. Ik hoef niet te werken en Jan ook niet 
dus we gaan er een gezellig dagje van maken. 
Op maandag is veel gesloten, waarschijnlijk gaan we een wandeltocht maken 
en taart eten bij de enige bakker die open is onderweg.

Morgen trakteer ik in het park. 
Het voordeel van altijd ergens anders je verjaardag vieren is, 
dat je elke keer dezelfde taart kan meenemen.
Ik bak dus mijn worteltjestaart. 






Met het kerstfeest in het park moest ik als nieuwkomer een mop vertellen.
Ik heb toen de mop van het konijn en de worteltjestaart verteld 
(in het Frans natuurlijk.) 
(Het was ook eerste mopje dat ik in het Spaans kon vertellen.)
En toen heb ik gezegd dat mijn worteltjestaart erg lekker is, 
dus dat moet ik nu ook weer waarmaken!!! 


Fijne dag





Geen opmerkingen:

Een reactie posten