dinsdag 31 december 2019

2019




En over een paar uur
is er alweer 
een jaar voorbij.
De tijd gaat zo snel!!!

Wat was er in 2019
allemaal bijzonder, leuk,
gezellig, grappig en fijn?....





Fijn was het in ons huis.
Elke dag denk ik wel een keer
dat het hier zo heerlijk
wonen is!!!




Grappig was het
verrassingsfeestje voor Jan's
50ste verjaardag.
Wij, de dierverzorgers,
hebben zo gelachen!!!





Gezellig waren al die keren
dat ik met groepjes kinderen
en volwassen in het park
aan het werk was.
Ook al de parkbezoekjes
met familie en vrienden
waren altijd super gezellig!!!





Bijzonder in 2019
waren alle auerhoenkuikens
die bij ons thuis
uit het ei kropen.
Deze zeldzame vogel
heeft een beetje hulp
van mensen nodig
en het is bijzonder om
daaraan mee te helpen!!!





Heel leuk waren natuurlijk
alle kringloop en rommelmarkt
bezoekjes.
Alleen, met Jan of
met de familie.
Er zijn in 2019
heel veel goede vondsten gedaan.
Eén van mijn beste vondsten
is toch wel mijn braadpan.


Nog een paar uur
en dan begint het nieuwe jaar.
Ik ben benieuwd
wat er in 2020
weer allemaal gaat gebeuren!!!

Allemaal de beste wensen!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten