zondag 30 juni 2019

Mijn week (21)




Dit was mijn week;




Mijn week was warm!!!
Heel warm, meestal
rond de 38 graden.
De dieren in het park zochten verkoeling.
En met fijn bezoek uit Nederland,
was een tochtje met de trein
in het park door het bos,
lekker verkoelend.





Zusje las voor pampus 
op de koude vloer in de gang.
Poes Fieke lag ergens in de tuin
onder de struiken.





De kippen hebben 5 kuikentjes!!!
En die gingen deze week
voor de eerste keer naar buiten.





Gelukkig allemaal in de schaduw,
onder toezicht van 2 moeders
en 4 vaders.





Deze week heb ik de uien geoogst.
In de schuur hangt
nu een grote voorraad.





Deze week bleef ik verder
maar wat binnen.
Beetje lezen, Netflix kijken
en leuke hoekjes in huis maken.


Fijne nieuwe (minder warme) week allemaal!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten