zaterdag 15 juni 2019

Mijn week (20)




Dit was mijn week;




Deze week zijn de steltkluten bij ons
komen wonen in de volière 
van de weidevogels.
Ze hebben een tijd achter de schermen
in het park gewoond,
maar nu zijn ze naar de oude pastorie verhuisd.
De kluutjes vinden het heerlijk
om te badderen in de vijver
en de introductie met de grutto's,
kieviten en tureluurs verliep prima.





De familie was op bezoek
en die zijn net als ik
gek op kringlopen en rommelmarkten.
En er waren 2 rommelmarkten deze week.
Dit is de buit.....





Jan heeft vakantie deze week
en ik hoef niet veel te werken.
Tijd voor koffiepauzes
met taart, tijdens het werken thuis.
Dit is mijn nieuwe recept
van een Elzas appeltaart.





Deze week is de hoofdkleur
licht paars in de tuin.
Klokjes waar je maar kijkt.





Ik heb deze week
de kozijn blauw geverfd
aan de zijkant van het huis.
Het ziet er zo veel beter uit.





En Jan werkt aan de volière
voor de auerhoenders.
De achterwand en zijwanden
zijn ook geplaatst.
Het gaat lekker vlot
en Jan hoopt eind volgende week
de volière klaar te hebben.
Er komt dus een nieuwe klusweek aan.


Fijne nieuwe week allemaal!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten