dinsdag 22 augustus 2017

Plaatjes






Zomaar wat plaatjes van de laatste tijd.
Omdat ze zo mooi zijn....





Dit uitzicht is van een tijdje geleden,
tijdens een wandeling in de Vogezen.
Zo mooi en vlakbij huis.





Mijn tomatenplanten zijn
tomatenstruiken geworden.
En ze geven heel veel tomaatjes.
Deze tros vind ik zo mooi
met dit kleurenverloop.





Zinnia's in de tuin.
Er staan veel verschillende kleuren
en van dichtbij zijn de bloemen nog mooier.





De lelie's en de gladiolenbollen
hebben de slakken en regen overleefd.
Gelukkig maar,
ze zijn zo mooi.





Tijdens een wandeling in het
nieuwe stuk van ons park,
kwam ik in een oude schuur
deze borden tegen.
Ik ben er blij mee,
een mooie onverwachte vondst.


Dit waren een paar plaatjes
die ik jullie even moest laten zien!!!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten