woensdag 9 augustus 2017

Courgette






Creatief met courgette....
Dat moet je wel zijn met die enorme oogst.
Laatst op de autoradio was er zelfs een programma: 
"Wat kan je doen met courgette"
Minimaal 20 minuten kwamen
de courgette recepten langs.
Toen hebben we een andere zender opgezocht.

Maar courgette recepten bedenken,
 kan ik ook!!!





Courgette cake.
Erg lekker met walnoten en rozijnen.





Courgette soep.





Courgette hotdogs
(Op bestelling van nichtje.)
(Recept van mij, uitvoering van schoonzus)





Zelfgemaakte pastasaus
Vleestomaten van de buren, courgette,
paprika, ui en aubergine
uit eigen tuin.

En dan heb ik nog courgette pizza,
allerlei courgette roerbakgerechten,
nasi met courgette enzo enzo gemaakt.
Maar dat was allemaal al op voordat ik bedacht
dat ik er een foto van moest maken....


Jullie eet smakelijk,
wij eten de courgette pastaschotel vanavond!!!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten