donderdag 15 september 2016

Taartenbakker







Ik heb een nieuwe receptenboekje.
Eentje over grote taarten.
Als ik taart maak voor mijn collega's,
moet ik meteen een grote taart maken,
want de taart is altijd zo op in het park.
Dit boekje komt dus goed van pas.
Nu heb ik ook veel tijd om taart te bakken
en de recepten uit te proberen.
De collega's zijn de proefkonijnen.
(proefcavia's in het Frans....)

De eerste,
een brownie met noten 
en tamme kastanjecreme viel in de smaak.
De taart met nectarines heb ik in het klein
gebakken voor Jan en mij.
De taart op de foto is een botertaart
met puddingcreme.
Deze was ook zo op.




Gelukkig deel ik de taarten die ik bak, 
anders zouden de kilo's er aan vliegen.
Om de calorieën kwijt te raken
van de stukken die ik wel eet,
pak ik de fiets.
Niet altijd handig met een taart achterop,
maar zo gaat het prima!!!









1 opmerking: