vrijdag 9 september 2016

Moodboard








Wat doe je met een stapel tijdschriften
die je al een paar keer hebt gelezen
en die nog steeds vol staat met mooie plaatjes?
Jawel, een moodboard maken.




Jaren geleden had ik een moodboard maken
als een soort van verjaardagsfeestje georganiseerd.
Een avondje plaatjes en teksten rond een thema zoeken,
alles uitknippen en op een mooie manier opplakken.
Ondertussen kletsen, eten en drinken.

Nu lag er weer een stapel tijdschriften,
was er mijn logé waar ik diepzinnige gesprekken mee had
en we hadden zin om iets creatiefs te doen.
Inspiratie genoeg,
dus alle tijdschriften, lijm, scharen, 
chips en drinken op tafel
en aan de slag.... 




Dit is mijn moodboard geworden.
Dit was mijn "mood" van dat moment.
Elke dag kijk ik er wel een keer naar.
Ik ben er blij mee en word er blij van!!!


(En het was weer heel leuk om te doen!!!)










Geen opmerkingen:

Een reactie posten