dinsdag 24 maart 2020

Bezig zijn




Ik ben al 8 dagen
niet van ons terrein af geweest.




Maar dat is geen probleem.
Ik knutsel, lees, app, bel,
kijk films,
werk in de tuin, kook,
maak het huis schoon,
verzorg de vogels
en ga maar door...





Het borduren heb
ik weer opgepakt.
In de eetkamer staan
de eerste zaaibakken klaar
om het moestuin seizoen
binnenkort echt
te kunnen beginnen.





Net toen ik dacht
wat zal ik gaan doen...
viel er een grote tak 
van de perenboom
met een grote rozenstruik erin.
Die moest opgeruimd worden.





In december was ik
van plan om recepten
van Elzas kerstkoekjes uit te proberen.
Daar was toen niks van gekomen,
maar eind maart smaken
deze anijs kerstkoekjes
ook erg lekker....

Morgen ga ik weer
in de tuin werken,
de vogels verzorgen, koken,
bellen, appen, lezen, haken
en alles wat ik opeens bedenk,
of waar ik zin in heb.

Voor jullie ook allemaal;
blijf  lekker bezig!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten