zondag 3 november 2019

Einde seizoen




Mijn werk voor dit jaar
in Parc Animaier de SainteCroix
zit er op.
Het is einde seizoen.




Dit was mijn eerste seizoen
als natuur-animator
en niet meer als dierverzorger.
Eigenlijk was ik nog steeds dierverzorger,
maar dit seizoen had ik
altijd een groepje mensen bij me.





Met heel veel kinderen
en sinds augustus
ook volwassenen,
heb ik de dieren verzorgd.
De halfapen vond iedereen
het allerleukste.
Voeren, verblijven schoonmaken,
voer snijden en vooral,
fijn aapjes kijken!!!





De boomstekelvarkens waren 
een onverwachts groot succes!!!
Porki, het mannetje at elke keer
pal voor onze neus,
rustig zijn appeltje op.





Mijn groepjes zijn druk geweest
om speelgoed voor 
de wasberen te maken.
En de wasberen
zijn goed bezig geweest
met al die bamboestokjes
en dennenappels vol lekkers.





Ik ben na dit eerste seizoen
gek op stinkdieren.
Die zijn zo leuk
en het is super
om voor die dieren
leuke dingen te bedenken
met mijn "dierverzorgers
voor een dag".

Op naar het volgende seizoen!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten