zondag 12 mei 2019

Laatste vondsten




Het kringloop en rommelmarkt
seizoen is in volle gang.
Ik heb de laatste tijd 
al goede vondsten gedaan.
Een update......




Een schilderij van geborduurde herten.
Lekker kitsch op een logeerkamer.





Is dit een toiletemmer,
of misschien een luieremmer?
Soms is het lastig te achterhalen
waar iets eerder voor gebruikt is.
Nu is het een prullenbak
in de badkamer.





Kannen met een retro printje
kan ik niet laten staan.





Deze lantaarn vond ik in 
een brocante schuur.
Eigenlijk is het een "troepschuur",
maar met wat zoeken,
vind ik er altijd wel wat.
Dit keer een lantaarn in
de kleur van de luiken
van ons huis.





Nog iets wat ik moeilijk
kan laten staan,
vogeltjes!!!





Op de 1 mei rommelmarkten
was het dit jaar ook weer
erg leuk met goede vondsten.
Een kerstboomstandaard,
een kapstok, schoenen,
retro lapjes, een groene fles
en een mandje voor de kippen
samen voor een paar euro!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten