zondag 21 april 2019

Mijn week (19)




Dit was mijn week:




Deze week heb ik buiten alles
klaar gemaakt voor een
nieuw tuinseizoen.
Tuinmeubels naar buiten,
onder het afdak alle
leuke spullen weer neergezet
en bloemetjes in de potten.





Ik heb voor de eerste keer
rabarber gegeten.
Eén struik heb ik onder 
een emmer staan.
Daardoor groeit die extra hard
en konden de eerste stengels
deze week al geoogst worden.





In het kippenhok zit
een kip te broeden.
Deze week geen kuikentjes,
misschien dus komende week.





Deze week had ik verschillende
kindergroepjes om mee
in het park te werken.
Eerst was het mijn vrijwilligerswerk
in het hoogseizoen,
sinds deze maand is het
een echte baan voor mij.





Vorig weekend was ik in Nederland
en daar kreeg ik dit krukje
en de handschrift schoolplaat.
Deze week daar mijn kamertje
nog leuker mee gemaakt.





En deze week het beddengoed
van de logé buiten aan de lijn gehad.
De bedden staan weer fris op
de volgende logees te wachten.


Fijne nieuwe week allemaal!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten