vrijdag 28 april 2017

Van boven








Het is meivakantie
en dan komen er familie en vrienden
onze kant op.
Met iedereen ga ik er op uit
en altijd doe ik dan wel weer iets nieuws.
Dit keer was ik met vrienden in Straatsburg.
Natuurlijk in de kathedraal geweest,
maar ook voor de eerste keer erop!!!





Wel 330 treden beklommen,
wat de moeite waard was.
Een prachtig (beetje bewolkt) uitzicht
en ik vond vooral het dak erg indrukwekkend.





Zoveel bogen, beelden, groenige dakpannen,
hekjes en geheimzinnige huisjes.
De kathedraal van Straatsburg
is echt een bijzonder bouwwerk.





Zelfs de regenpijpen zijn speciaal.
Via de mond van deze dieren
valt de regen naar beneden.




Ik hou ervan,
toerist in "eigen" land.
Er is altijd iets te zien en te beleven!!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten