woensdag 23 november 2016

Workshop







In de bibliotheek van Sarrebourg
worden de laatste tijd workshops gegeven.
Om creatief bezig te zijn
en om eens andere mensen te ontmoeten,
had ik daar wel zin in.
Decoreren met Russische motieven
stond er op het programma.
Ik had geen idee wat dat inhield,
dus ik ging nieuwsgierig op pad
voor mijn eerste workshop in de bieb.





Dit zijn de resultaten....
Met dunne penseeltjes, mooie papiertjes
en veel voorbeelden gingen we aan de slag.
De juf geeft kalligrafie lessen en tekent
uit de losse hand allemaal mooie figuren
uit de Russische volkskunst.





Aan nieuwe sociale contacten maken, 
ben ik niet toe gekomen.
Alles dames waren zo geconcentreerd aan het tekenen,
dat we niet aan kletsen toe kwamen.
Toch was het heel gezellig 
en iedereen is het er over eens:
Er moeten vaker workshop in Sarrebourg komen!!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten