vrijdag 19 juni 2015

Foto's kijken







In deze blog maar eens wat leuke foto's van de afgelopen week.
Met oa dank aan fotograaf Manon.
De foto hierboven is gemaakt voor supermarkt Leclerc.
Daar hebben ze een nieuwe buitenwand gemaakt
 die helemaal met plantjes is versierd.
Heel mooi en ecologisch.





Dit is één van onze beren (ik weet niet wie dit is)
De dierverzorgers hadden karpers gevangen 
en deze in de berenvijver gedaan,
 tot grote vreugde van onze beren.





Toen Manon en ik op weg waren naar de Vide Greniers (rommelmarkten)
kwamen we onderweg door dit dorpje.
Tja, dan moet je wel een foto maken!!!





Hier loop ik op een Vide Grenier. 
Dit was een leuke, waar we veel goede vondsten vandaan hebben gehaald:
een vaas, een  kannetje, een mandje, een boek. 
Van een mand (die zelfs ook nog op de foto staat)
heb ik spijt dat ik die ook niet heb meegenomen.

(Op de foto is het niet te zien, 
maar er staan allemaal aapjes op mijn blouse.
Ook zo'n super vondst!!!)



Vandaag waren Jan en ik in Hunawir, in de Elzas.
We bezochten daar een dierenpark met een fokprogramma voor ooievaars.





Hele mooie natuurlijke situaties,





maar ook  aparte manieren om de dieren te laten zien....

Wij hebben vooral ideeën opgedaan voor nieuwe verblijven in ons park.








Bijvoorbeeld voor een mooi natuurlijk otterverblijf.


Veel plezier met foto's kijken dit weekend!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten